malam exam

Posted by bosz Friday 11 May 2007

Salam alaik….arghhh
Letih nya nak ngapai..banyak giler ulum quran…lagi 8 jam aku akan melangkah ke maahad untuk amik paper ulum yang agak killer selepas quran dan qiraat…
Walaupun aku hanya target lulus..tapi amat memayahkan sekiranya…aku tak dapat buat

Apa pon aku dah usaha untuk buat yang terbaik….hanya soalan je yang bakal aku jawab esok…kalau spot tak kuar …aku laa yang keluar
“anda layak ke pusingan seterusnya”….takut jugak kalimah tu kena kat aku…apa pon ….
Usaha tetap usaha…..

Usaha selagi nyawa di kandung badan,….selagi kertas soalan tak ade depan mata…so kena tingkatkan usaha…teruskan usaha….

Aku nak ucapkan thanks a lot…untuk semua ahli beit aku…memang best…time time peksa nie diaorang memang sporting…time nie kita bleh tau identity kita sapa sebenarnya…
Adakah kita pentingkan diri atau kita ingat kawan…nampaknya k0rang semua memang member yang best….saling Bantu membantu…apa tak nya…sambil mengapai…leh berenti masak…untuk makan…walaupun jam dah 1,2 pagi…leh pi beli pizza…burger/…leh masak meggi…leh chating YM guna hp…n macam macam yang korang buat yang menunjukkan kita saling Bantu membantu dan memerlukan…..
Dan korang jugak sempat release tension ngan ke cc dan main games….
Memang best laa…aku tengok pon rase tenang n tak serabut sangat…. Cuma kengkadang cam serabut jugak

Thanks a lot….syukran jazilan buat semua ahli beit syareq bathoyihi…. Ust naim, nan, syafarez, tain , salman ,my fren tajo, dan huzaimi.

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz