antara dumyat dan matruh

Posted by bosz Tuesday, 12 June 2007

bismillah...
kalau nak ikut letih...dah lama aku berehat... tapi kalau nak rehat sampai bila pon tak cukup

apa itu 'betik muda'?????

arinie dah tidor....esok nak jugak rehat dan santai.... sampai bila kalau aku dok bertangguh....

org lain dah ke mana hala dah...aku dok tang nie gakl..

iskh... kekadang memang......

malam nie ade org tempah tremco(van)...untuk balik msia...aku yang tempahkan...aku dah tempah berpuluh bijik tremco ke airport...tapi semua untuk orang lain yang balik..bukan aku...
ntah bila aku boleh balik

wpun tajuk ngan entry tak sama... tapi sama sebenarnya...
aku akan ke matruh esok kalau ade rezki...insyaAllah

dumyat???
ntah aku nak gi ke tak...ade pelawaan jugak aku ke sana
kat sana aku leh tengok pertembungan dua laut...ra'su bar....

penuh...................
jadual hehari penuh

doakan aku tak lupa Allah
tak lupa solat jemaah...wpun macam mana letih badan aku
dan tak lupa ulang Quran...wpun aku tak sempat n sibuk sekalipon
aku mesti cuba membahagikan masa

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz