mabruk alaikum jami'an

Posted by bosz Wednesday, 27 June 2007

Tahniah kepada semua pengarah…..

aku ucapkan tahniah dan sekalung penghargaan kepada semua pengarah pengarah yang telah terlibat dengan program liqa’ mahabbah (LIMA ’07) dari mula sampai habis…

tak lupa juga pada us abdul khair bin haji ismail (pengerusi dpm (maqaz) shoubra 2007)..kerana telah terlibat secara langsung atau tak… begitu jugak pada exco dan AJKT yang terlibat secara langsung atau tak langsung…begitu jugak dengan semua ahli DPM yang memang sporting…korang memang cayalah…yingsing lah….

Kalau tak de korang.. takde orang lah yang nak ikut program persatuan kite nie…

Kurang kurang pihak dpm telah berjaya mengadakan program dan dah mula dan dah nak sampai ke penghujungnya dah…ari sabtu nie…30 jun 2007 merupakan majlis penutup (LIMA ‘07)…. Dan lepas nie korang semua dah tak dengar laa suara aku dok membebel dan menyuruh korang buat kerja…

Terutama para pengarah dan ajk yang dibelakang tabir….

So… dikesempatan nie aku nak ucapkan ucapan terima kasih yang paling spesel dalam dunia… kepada semua pengarah… iaitu

PENASIHAT

ABDUL KHAIR BIN HJ ISMAIL

EX-OFFICIO

MIOR MOHD MIZAN BIN MIOR PI

PENGARAH EKSEKUTIF

MOHD HAFIZUL AKHBAR BIN ABDUL RAHMAN

TIMBALAN PENGARAH EKSEKUTIF I

MOHD ZAHID BIN ADANAN

TIMBALAN PENGARAH EKSEKUTIF II

MOHD SUKRI BIN CHE MAT

SETIAUSAHA KERJA

MOHD ROZAIRI BIN AB RAHIM

BENDAHARI

MOHD RIDZUAN BIN ABDUL RAZAK

KETUA UNIT PERHUBUNGAN DAN PROMOSI

MUBARAK BIN ABDU AZIZ

KETUA UNIT MAKANAN

MOHD MUKHLIS B.SABRI

MOHD ZUBIR BIN ZAINOL

ADNAN BIN RAZAK

ABU DZAR BIN ADANAN

SOLLEH BIN IBRAHIM

PENGARAH DISKUSI KITAB

AMIR AZAMUDDIN BIN ABD RASHID

PENGARAH KURSUS PENGURUSAN JENAZAH 1428 H

MOHD HAFIZUDDIN BIN MOHD HASHIM

PENGARAH PROGRAM TEKNIK MEMBINA BLOG

NUR AHMAD WAFIY BIN NUR AZRI

PENGARAH MAJLIS SAMBUT MENANTU 2007

DON DANIYAL BIN DON BIYAJID

PENGARAH REHLAH FAYYOUM 2007

SAIFUL NIZAR BIN YUSOF

PENGARAH KEJOHANAN PING PONG 2007

AHMAD TAJUDDIN BIN MAT ZIN

PENGARAH FUTSAL PIALA EXCO 2007

MOHD ANIQ MUSTAH BIN MUHAMED

Kerja korang memang A lah…tapi tunggu jugak laa mesyuarat penutup dan muhasabah…yang aku akan maklum kan kat korang semua bile…kat situ kite bleh bincang yang terbaik untuk panduan orang yang akan datang…….

Oh yaaa… tak lupa jugak pada penyanyi lagu tema dan jugak composer kita…malik bin ahmad (finalis AQ1)…. Ust zarimi bahagian multimedia…us hasbullah bahagian teknikal… dan us pudin bahagian masakan dan designer… dan tak di lupakan kepada us azizuddin yang merupakan pereka baju….jangan lupa dapatkan baju (LIMA ’07) di kedai dpm…segera kerana stok terhad……

Juma lagi dilain keluaran sekiranya aku masih di perlukan….

Ok jumpa lagi

Terima kasih semua

Aku sayang korang lah

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz