dilemma

Posted by bosz Wednesday 8 August 2007

dalam dunia nie
macam macam kena pikir
untuk di selesaikan
kadang rasa tak mampu
tapi terpaksa buat jugak
sebab
kadang orang yakin dan beri kepercayaan kat kita
padahal
kita tak penah buat keje tuu dulu

tadi....
ade orang suruh masuk forum
untuk perayaan menyambut hari kebangsaan tahun nie
untuk wakil shoubra
tak penah aku buat sebelum nie
tak penah aku berforum pon
tak reti pon
tapi
orang dah percaya dan rasa kita mampu
try laa buat
tengok laa
hasilnya nanti

baru nie pon aku tak reti gak bentang kertas kerja
tapi
buat... rase cam jadi
tapi tak ikut protokol sangat kot
ade kate cam bagi motivasi
heheheheh
ape pon takpe lah

sape suh bagi kat aku
aku hentam je laa

hakikatnya
hanya satu
untuk mencari KEREDAAN ILAHI
dan
menyampaikan DAKWAH PADA SEMUA

kengkadang kita tak tau
benda yang kita buat tuu
insyaAllah
akan jadik satu sumber
inspirasi
bagi orang lain
dan menjadi amal jariah apabila kita menyampaikan kepada orang tentang AGAMA ALLAH
walaupun
satu ayat
sabda Rasul
"sampaikanlah dari ku walaupun satu ayat"

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz