jgn la marah

Posted by bosz Monday 24 September 2007

assalamualaikum semua...
dah berkarat dah blog aku nie...dan dah bersawang ...jgn kata hangat tapi dah hangit pon...nie pon saje aku kuis kuis kot kot boleh lagi pakai....
sebab ada lagi tetamu yang sanggup masuk ke sini...kot ade barangan terpakai...
heheheh
sebut barangan terpakai nie...benda second hand...tak tahan lama...tapi benda baru pon..ade jee yang tak tahan lama...sama jaa..terpulang pada pemiliknya laa...pandai jaga ke tak...hakikatnya semua benda dalam dunia nie fana...dan tak tahan lama..diri kita nie pon ntah bila laa tarikh luput nya...
beringat laa...time time ramadhan nie..banyakkanlah amalan...moge dapat jadi bekalan nanti....
handphone aku..dah buat hal...nak rosak..mic dia tak dengar...ingat nak lempor jee...tapi sayang duit...nak beli baru pon sayang duit...baik makan sahur ngan berbuka dari beli hp....
so
aku pakai earphone... baru laa clear sikit...nasib ade inisiatif
kalau tak...dah lama pakai hp baru...

pejuang nie ..memang memerlukan hp...hp sebagai teman...penghubung di mana berada...dan setakat nie memang hp aku adalah teman aku.,..kalau aku pi mana mana tak bawak hp...memang rasa tak best jaa dunia...
dan kalau aku kuar outstation...tak bawak charger..memang perit time abis beteri...nak pinjam semua pakat pakai nokia..aku sorang je samsung......
tahan je laa

jgn laa marah.... diaorang kata tak best tepon aku sebab tak dengar...sejak dua menjak nie pon memang dah tak ramai orang cal sebab tension tak dengar aku cakap...macam aku dok atas gunung mana tuuu...depa tak clear...
ok semua....
sori
jgn laa marah
sabar bulan posa nie
nanti pahala kurang

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz