lega....

Posted by bosz Sunday 30 September 2007

semalam memang hangat dan panas

mana taknya...aku g jaulah makam para auliya sekeliling kaherah bersama pelajar baru Perak...

aku hanya jadi pengiring..ust zizo yang jadi musyrif(penunjuk jalan)..tapi pengirng pon nak jaga 70 orng...arinie depa pi ngan akhwat baru Perak plak...depa mmg musrif yg kuat...aku tak pi

macam nak demam dah semalam...mula jam 8 pg sampai time dekat nak berbuka..dengan aku tak dan bersaho... semua ujian...asalnya memang nak tolak dah sebab tak saho takut tak larat...tapi pikir balik kalau aku tolak sapa yang sanggup buat
tapi memang tak larat pon semalam...abis kata puasa...

bebudak pon tak larat...semua macam nak tumbang....hehehe...pakse jugakk..bukan selalu dapat....tak larat semalam sampai arinie...tapi aku masuk jugak cc baru nie... nama oren cc nie..

aku buka blog dan tengok satu perubahan yang menarik...rasa nyaman dan lega...sebab dah update latar belakang...tu aku cam semangat nak menulis dalam nie...
thanks SU...bukan aku buat tapi ade SU..yang tolong...terimas...ok

jumpa lagi semua...selamat berposa dan menjalani ibadah di bulan yang mulia nie...dah 18 ramadhan dah...jap jee

buat kali k 3 aku akan beraya di perantauan...takpe

dah biasa...assalamualaikum

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz