waktu kas sOif

Posted by bosz Friday, 23 November 2007


hmmmm

bismillah alhamdulillah...

selepas hampir 2 hari takde line tenet... makin tenat aku dibuatnya....
tensen pon ade...

khamis jumaat sabtu... adalah masa cuti bg kebanyakan orang.. kat mesir laa... macam aku selalu tiga hari nie laa time cuti atas kertas dan cuti kelas maahad hari jumaat sabtu..pada hakikatnya..hari hari nie laa antara hari yang paling sibuk dalam seminggu...macam tak cuti....untuk aku..

berulang alik sabek(rmh perak) ke shoubra(rumah sewa) dan sebaliknya....

esok sabtu ade rombongan ke iskandariah.....insyaAllah... aku dijemput pergi untuk menjadi guider (penunjuk arah) lebih kuraang camtu laa....

tadi pon baru balik dari sabek.... ade prog kat rumah perak... so semalam tak hangat
tapi sejuk....semalam yg sejuk..sakit tekak aku sebab sejuk

batuk batuk sebab sejuk...
aku kalau batuk mesti disusuli oleh sedu sedan yang panjang

housemate : minum air bebanyak bosz..air masak...

bosz : dah tak ralat minum laa... dah berapa kali ulang ke tandas..nie pon ade rase nak terkucil, aku tahan jebat...(skrip seniman bujang lapok..kalau perasan)

korang doakan laa kesihatan aku...

aku nak rehat.... tak nak orang kacau... sori bg ahli bait(housemate) yg tak sempat
untuk aku layan...aku layan lebih kurang...wat tak tau...
sebab aku letih dan perlukan rehat agar esoknya aku mampu utk terus kan peribadatan dan permukiman yang sementara di dunia nie

harap soleh, anas, muaz. saifullah misroo, izhar, radin, don, rasul, mang, amin, dapat paham..
syukran kerana memahami

korang pon kena paham...
paham???

upin dan ipin : betul3x... kami paham...

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz