4 darjah celcius

Posted by bosz Tuesday, 22 January 2008


bismillah alhamdulillah...

"mak aii sejuk nya.... berat betui laa nak bangun subuh nie..."
"nak amik wuduk pon jenuh nie.."
"pas nie nak pi kelas pulak.... beku nie kalau kena air..."

dialog yg selalu dengar bg rumah yang tak de pemanas air... kat egypt nie time musim sejuk camnie...
rumah ku tergolong dalam kategori itu...
tapi takpe..masak la air bebanyak dalam periuk....

epul : nie sejuk kat luar nie..4 'C..

bosz : eh biaq betui..??? sejuk camtu kat kaki gunung sinai jaa...

epul : laa..cakap kuaq asap... wpun dah pukul satu tgh hari...

leh : matahari pon tertutup dek kabus... tak panas.. siap hujan rerenyai lagi... habis lecah jalan
dah laa sistem perparitan takde kat mesir.. semua air bertakung...orang merokok tengah panas pon mulut berasap....

epul : memang laa..tapi nie original... macam kat UK..

bosz: UK apa..mcam kat mesir laa...memang laaa...parit ade tapi memang tak de longkang.tu la pasal...bertakung...

sejuk nie tido memang lena..tapi kalau dah terlampau sejuk..tak lena plak tido di buat nya....
hmmm..layan je laa....

ramai jugak yang sakit time sesejuk cam gini.... semoga semua yg sakit akan segera sembuh dan yg tak sakit pon jaga lah kesihatan

kena hujan tu pi la mandi ... tak perasan hujan semakin renyai dan kaki semakin basah sebab terpijak lecah... habis seluar pon kena... dah la terpakai selipar....walaupun berstokin...habis semuanya ter mercik...

dan sesampainya di masjid..shiekh untuk bertalaqi takde plak.... hmmmm
dugaan..patah la balik rumah...

basuh baju...

mang : bosZ... nie jumpa nie dalam mesim basuh..
bosz : apa tu..
mang : thumbdrive BosZ... dalam mesin basuh
bosz : punggah... astafirullah...

hmmm...mudah mudahan Allah merahmati kita semua... ameen

2 comments

  1. Anonymous Said,

    hmm..dah meninggal la pendrive tu...xpe..beli baru

    Posted on 6:35 am, January 23, 2008

     
  2. bosz Said,

    hmmm..masih boleh digunakan thumdrive tuu....
    power punya..huhuh

    Posted on 3:15 am, January 24, 2008

     

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz