pilihan raya umum

Posted by bosz Thursday 14 February 2008

semalam aku dengar parlimen dah bubar??? betul ke

bosz : aku dengar dah bubar dan dah ade tarikh utk PRU ke 12 dah...kenapa??

bai : bila tu..??

mang : aku dengar 24 feb penamaan calon dan 8 mac mengundi..

0o0o0o0oo0o0oo

"Taatilah kepada aku selagi aku taat kepada Allah. Sekiranya aku menyeleweng atau melanggar perintah Allah jangan taat kepada aku. Tentanglah aku sehingga aku kembali kepada hukum Allah."

Demikianlah ucapan Sayidina Abu Bakar as-Siddiq ketika dilantik menjadi khalifah, selepas wafatnya baginda Rasulllah s.a.w yang dinukilkan semula oleh Timbalan Mursyidul Am PAS Dato' Haron Din sewaktu diminta untuk memberi panduan kepada umat Islam memilih pemimpin pada pilihan raya umum akan datang.

so...nak balik ngundi ka...

bosz: tak kot..takde org support nak balik kalau semata mata nak ngundi.. baik yg ada kat malaysia tu yang tolong undikan .. atau tolong PAS utk menang...terutamanya kat kawasan masing masing laa... kalau tak pas pon BA laa...

kenapa??

bosz : bagi BA memerintah malaysia plak.. BN dah caca merba dan haru biru..tunggang langgang dah... BN sendiri pon dah berterabur... dengan rasuahnya ,skandal pemimpinnya dan macam macam laa....

hmmmm... abis kita kat sini nak buat apa???

bosz : kita kat sini ..kita ada senjata yang paling kuat... kita DOA dan SOLAT HAJAT... bg kemenangan kepada ISlam... dan Islam dapat memerintah MAlaysia... agar malaysia lebih aman,tenteram dan bahagia

hancur malaysia kalau tak guna acuan ISlam utk memerintah..hmmm

so kepada semua pengundi pengundi di luar sana..semoga dapat memilih dan membuat pilihan yang terbaik utk menjamin kejayaan dan kestabilan ummah dan Islam pada masa depan..utk ISlam dan utk Allah

TAKBIR!!!

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz