Sarapan VIP

Posted by bosz Friday 11 April 2008

tersandar aku kekenyangan selepas makan sarapan dua keping eish (roti arab) berintikan fuol maa lahma mafrum.... yang aku beli dari kota sabek....

pagi tadi..

"ammu(pakcik) tolong bagi elbah fuol maa lahma mafrum (kacang foul dengan daging kisar) satu..."
"bi kaam??" (berapa??)

"khomsah geneh.."(lima pound egypt...) ammu



mak aii... hmm takpe lah.... nie roti nie bagi sepuloh... berapa??

"lima geneh jugak..."

semua sekali.. LE 10....

tu dia aihh... aku punya sarapan berharga 10 pound egypt... tu baru sarapan.... belum aku pi makan dinner ke lunch kee..hikhikhik

saja seronok nak cerita kat kome semua...

pastu balik rumah..aku dan ahli bait pon bersarapan lah dengan sarapan yg cukup istimewa dari segi harga nya..... rasa macam VIP sebab makan mahal..padahal besa jaa...makanan harian bangsa arab mesir setiap hari yang kami makan tuu....

oleh kerana harga yg sebegitu..menbuatkan kami tak membazir dan menikmati sepuasnya sarapan kami itu....

bosz pi bancuh air....

"okay aku bancuh kopi spesel punya untuk hangpa..pasnie semua pi study...jgn tido tido... esok lusa korang nak exam dah.....

Alhamdulillah dapat jugak makan dari tak makan langsung....

syukur...alhamdulillah

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz