semakin dekat

Posted by bosz Wednesday, 2 April 2008

semakin dekat dengan tarikh kematian.....

rupanya dah 2 april dah hari nie....

baru je rasa nak rebah rebah kan badan..... rupa nya nak kene ke kelas....

hmmm...

"rebut la peluang mengaji nie... jgn malas"bosz..

"aku tau laa... takhaluf pon dah dekat kan??" yop..

"ko ade takhaluf bosz...??"yop

"ade 2 subjek...." "madah faveret..." bila tarikh nya?? bosz....

dengar kata.... 12 April nie.......

tapi tak comfirm lagi laaa......

bosz : tak kisah la bila pon tarikh nya..yang penting kita dah ade persediaan...
kalau nak berperang tu dah kena siap asah parang dah..kalau perang zaman sekarang dah kena cek enjin jet pejuang dah... dah kena tengok M-16 yang mana nak guna dan yang mana yang belum bergosok..kena cepat cepat siap...


Maulana Sheikh Judah al-Hafiz al- Muqri'
(sheikh tahun 2 Maahad Shoubra)

ust Firdaus ade kata... kat mesir nie la kita nak ceduk ilmu dari dada syeikh yang ikhlas.. dah la syeikh kebanyakan nya buta...tapi leh datang mengajar hehari..anak muridnya yang celik nie...kena laa rebut peluang....

selamat belajar dan bertakhaluf (periksa ulangan)

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz