nangis dalam hati...

Posted by bosz Monday 2 June 2008

nangis dalam hati...

terkedu.. rasa cam nak ngalir air mata.. kering

simpan dan nangis dalam hati.. sebak

Tuhan saja tahu sebab nya

doakan saya dan kita berjaya..

doakan saya dan kita bahagia..

moga kau juga bahagia dan berjaya..

aku massage kau. kau tak balas.. atau takda kredit atau tak dapat massage tu..

aku tak tau.. yang aku tau .. kalau massage ikhlas tak dibalas.. ada sebab dan memang bersebab

sekadar bertanya khabar.. ucap selamat siang..

sentiasa berdoa.... agar bahagia dan jauh mala petaka

harap jumpa yang serupa bahkan lebih di syurga.. insyaAllah

bidadaRi.. ameen

***

31 mei... selamat pengantin baru untuk sepupu ku di parit buntar perak... farawahayu dan pasangan nya... dengar kata buat kenduri kat Parit Buntar Inn...

1 jun... tahniah dan selamat pengantin baru buat

1.BOB shah bonda di alor setar, kedah (jumpa di egypt)
2.Us azlan shafer di penang (ex shoubra)
3. sufiyan mokhtar (ex smkant)

dan sahabat serta sahabiah yang tak sebut nama tapi dah menikah.. mabruk!!!

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz