aunty yg di sayangi dari malaysia tercinta

Posted by bosz Saturday 21 April 2007

Bismillah….
Ergh….letih siyot badan hari nie sebab ade 18 org tetamu dari msia datang dari msia…. Makcik makcik laa….depa datang dengan qura’ travel bawah ustaz mukhlis hamzah…depa nie stok makcik yg dah pencen yg mengaji ngan us mukhlis laa..
Tak kisah aaa semua tuuu…
Pukul 930 pg aku kuar rumah amik kunci kete…eh silap…bawaK duit sikit pastu tahan teksi ke sabik….jumpa ngan yo di sabik n naik coaser ke matorrr.
Dalam 1130pg auntie2 nie keluar….sampai
Aku sambut dengan senyuman dan tolong depa tolak troli,….no hal jeeee…
Sampai ke coaster aku tolong angkat beg depa ke atas bumbung coaster….
Pastu kami bawak depa semua ke ARMA …depa menginap di situ….
Dah solat zohor n makan di kantin ..sembang ngan sorang macik nie..rupa nya bekas artis dedulu…julie sudiro…patut macam kenal….tak kenal muka tapi nama laaa….hmmmm dengar makcik makcik nie sembang semua speaking u…auntie laa bukan makcik…kakak laa bukan makcik….heee u all laaa we all laaa….standart u…
Aku tak kisah..ok je.. aku macam biasa jee..tapi depa nie orang kl memang org beradA DAN STANDdat aa…penah keje pejabat n org keraJAAN laaa..tdak caMNER nak maI MESir….mengarut keyboard nie.. sebab pakai plastic kot….
Aku kesian pon ade ngan makcik n auntie tuuu…tapi aku pon nak rehat…esok kami nak ke jaulah makam plak…..auntie tuu nak bagi sambal blacan plak uu..sok laa makcik oiii….nak rehat nie.banyak n macam2 auntire uuu mintak…nanti laa story lain…tak berapa best taip camnie….ayat lari sebab keyboard pakai plastik n keras jadik nya….-nanti laa story lain…tapi ade yg mintak seterika…suruh pasang kipas..angkat beg tuuu biasa laa… n macam macam lagi laa.nak charge hp…nak ni nak tu…auntie laaa katakan…aku saje jee story..takde mende pon
Aku seronok lagi ade sebab ade dalam cita cita aku jugak untuk ade agensi pelancongan …cam travel nie…..n aku anggap depa semua cam family n kuarge aku…esoklah
Nanti laa sambung lain insyaAllah……..
Tapi nie la pengalaman yang tak dapat nak lupa.satu penglaman yang menarik yang aku dapat sewaktu jadik AJKT kat shoubra n aku pegang bahagian USR unit sambutan dan rehlah….

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz