wxam dan sakit perut

Posted by bosz Saturday, 7 April 2007

assalamualaikum....erghmmm..arini aku periksa repeat quran tahriri...alhamdulillah..aku jawab laa semua soalan tapi tak tau betui kee tak...tak bijak sangat lagi pun soalan agak payah dari yg lepas lepas..so masuk cc jap nak lepas tension n nak jumpa abang...nak chat ngan dia...lama dah tak chat ngan dia...tapi dia tak masuk masuk pon...depa takde kat umah keee...
arghhhh....
pagi tadi sakit perut memulas mulas ...rasanya sebab semalam makan nasi hadral maut kat umah ajis...nasi tuu tak basi tapi kuah tomato dia....macam tak sedap...tapi aku telan jugak...so tanggung sendiri llaa...sakit sebelum g exam...pastu elok plak time exam...alhamdulillah
mana abang nie tak masuk masuk,....erm....
kalau tak masuk jugak aku kuar laa...dah takde rezki kot
jumpa lagi

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz