daur thani

Posted by bosz Sunday, 22 July 2007

peperiksaan repeat



hari nie hari yang terakhir untuk peperiksaan daur thani (repeat paper)...boleh kata sebilangan besar pelajar asia tenggara... malaysia, indon, brunie.. dan singapore turun padang....



alhamdulillah..semuanya berakhir ngan aman,.. lulus atau tak semua belakang kira...yang penting kita semua lulus dari meniru , menipu dah khianat dalam peperiksaan.... yang tu yang penting sekali...tak penting lulus pada keputusan tapi pada hakikatnya...meniru menipu dan berbincang sesama kawan dan rakan...memang tak baik dah tak elok...macam dalam hadis ade cakap.... lebih kurang maksud dia....
sabda Rasulallah "aku tak mengaku umat bagi orang yang meniru,menipu dan khianat"
boleh rujuk balik dalam kitab hukum semasa "muasoroh"...kalau tak silap karangan sheikh athiyah saqor...jilid ke dua..semak balik laa...
tapi hakikatnya camtu laa...
n satu lagi....
untuk tahun tiga yang dah habis n nak balik malaysia..amik peluang untuk habiskan talaqi atau tasmik quran.. n rebut peluang ilmu sebanyak banyak nya...untuk aku jugak sebenarnya......
ok laaa
nanti sambung lain
nak pi bazar taakhi(gabungan).... kat hayyu asyir...kaherah
ok
assalamualaikum
nanti ade masa story lagi

1156 pg...shoubra cairo arabian cyber cafe

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz