MECC 2

Posted by bosz Thursday, 29 November 2007


ari kedua..letih sgt nak pi ke sana..tapi memandang kan aku dah buat persediaan utk interview semalam nya..yang memang hangat...
so, pi la jugak...

pi ngan radin

dah sampai sana...ramai jugak yang beratur antara booth,dah rasa malaih nak beratur utk interview..pi dewan makan...dapat kupon lebih dekat 1o keping... pi makan dan amik bawak balik...huhu

pas solat asar masuk dewan seminar jap...pastu pi tengok booth balik..masih ramai

ramai jugak mencuba...
aku rasa macam nak cuba..tapi cam tak sesuai ngan jiwa...takpe lah

radin pon dah nak balik..so ,balik laa aku dan dia......
mungkin takde reski aku kat sini...so....



balik je laa...kot ade selepas nie..reski terpijak kat mana mana.....huhuhuh

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz