sebab line takde...

Posted by bosz Saturday 3 November 2007

1. serambi makki madani )

semua bebudak shoubra tlh dibahagikan mengikut serambi...cam perkmpungan laa...ada 3 serambi(kawasan)

aku dulu serambi basri,tp aku masuk srambi makki madani mlm tadi..
serambi adalah tmpt utk kita plajar shoubra bkumpul dn brbncang masalah umat,so wajib smua plajar hadir..tak rugi klau hadir pon..maklumat dpt,tazkirah dpt dn ukhwah dpt.lg satu,makan pon dpt.hehe

mlm jumaat mcm2 benda org buat,so malas jenjalan kacau org tp aku jalan jgk ke khulosi ziarah jamil demam dn tengok2kan rumah depa yg akan kna barrah (keluar) tak lama lg.
siannya ajis n the gang©©

3.mps (PMRAM)

telah tamat pada hari ini majlis pengetahuan dn silaturahmi(MPS) pelajar baru ke mesir anjuran PMRAM slama 6 hari utk dua sesi di ismailiyah,mesir..moga segala penjelasan yg diberi dpt menjelaskan keadaan kpd pelajar bru ttg suasana d mesir©©

4.line putus©

sejak akhir2 nie,line tenet umah aku slalu putus..tension betul.. nak tepon mak abah n org msia pon tak leh©©

5.pijat©

semalam waktu line tenet putus aku belek2 dinding yg retak kat sblah katil..mak aihh..dlm celah2 tu ada sekeluarga pijat dok bersarang..patut la depa sihat2 sebab berumah kat sblh katil aku.tak sangka aku berjiran dgn pijat slama nie..patut gatai

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz