pembaca senyap

Posted by bosz Friday 20 June 2008

assalamualaikum...

tak tahu ramai mana yang membaca blog saya nie.. tapi saya tahu ramai peminat setia blog nie .. antaranya yoyonz* dan lain lain laa...

*yoyonz = mula study untuk tahun tiga wahai yoyonz... persediaan awal lebih baik untuk cemerlang seperti bosz..huhu

dan saya tahu dan kenal antara pembaca blog nie.. rata rata pembaca senyap (silent readers)

mereka seronok membaca tetapi tak rajin untuk meninggalkan komen atau shout.. kalau shout kat sebelah tu dapat la tahu kamu masuk membaca....
tapi tak kesah.. saya sayang dan suka peminat saya dan blog ini..keh!

***
rasa macam nak pindah rumah baru... nak rumah yang lebih MELETUP..
rumah blog nie la.. bukan rumah di egypt.. egypt tak lama lagi akan di tinggalkan....
buat sementara waktu..mungkin ada rezeki akan datang ke sini kembali...

***
ramai yang tanya pasal turkey... malam nie ada match di padang vienna antara tukri dan croatia...



***
achik amirul berbaju belang belang

tahniah dah mabruk untuk achik amirul.. adik saya yang ke dua selepas saya dan anak yang keempat.. kerana telah berjaya masuk ke UTM skudai, Johor.
pendaftaran maybe akhir jun nie...
buat lah persiapan yang terbaik... semoga dapat yang terbaik dan terindah

oh ya.. pesanan
~ jangan lupa sujud syukur
~ di sana nanti jangan lupa dan jangan tinggal solat JEmaah
~ walaupun pergi belajar, jangan lupa libatkan diri dengan persatuan dan masyarakat.. persatuan islam terutamanya. Persatuan Mahasiswa Islam UTM.

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz