Family day in Merbok.

Posted by bosz Sunday 16 November 2008

assalamualaikum..

15 nov lepas..semalam la.cuaca okay tak hangat tapi dalam panas ada nikmatnya.

saya dan beberapa orang member telah mengikuti family day yang dianjurkan oleh kawan kawan yang dah kawin.diaorang jemput pengisi program yang best.

1st speaker ketua lajnah Tarbiyah Kedah
2nd speaker ketua pemuda penang.

buat tepi sungai, tapi oleh kerana datang dengan member bukan kereta sendiri, tak dapat nak terjun dalam sungai tu.tengok je la sambil mulut ucap syukur... dapat tengok pon jadilaa.. bukan apa, dah tiga tahun lebih tak mandi sungai, kat mesir ada la satu sungai tu..kat fayyoum..mana sama.. sungai nil pulak mana ada orang mandi.nak buang tebiat??

sambil2 tu bertaaruf laa dengan kawan kawan yang dah berkahwin dan bujang yang datang. rata rata dudok area kedah dan penang.

dapat la jumpa balik us asril,us zuzalee dan keluarga, us iimran dan isteri, farhan UPM, pengarah NISA' penang, us afnan Hamimi dan us helmi yamani sekeluarga dan ramai lagi yang best best meletop.

lepas makan tengahhari dan solat zohor.. member baguih punya ajak singgah RFC kat sg Petani.. satu kereta tu dalam lima orang bujang, singgah la makan ....

best.

memang memberangsangkan..orang lain nak kata apa kata la.. bg saya nie la satu produk keluaran Islam yang memang semestinya kita sokong. akan saya cerita kan lebih lanjut dalam entry khas nanti.

di RFC tu jumpa la pulak senior lama yang baru berkahwin.. us Malek bin Che Haat.. sekarang jadik pensyarah KUIN. dan la sembang dua tiga patah dan jemput kenduri.. kenduri adik..

then..balik la ..dalam perjalanan balik tu dan la jugak singgah dua tiga tempat sampai la kiranya ke parit buntar jam 9mlm..

hmmmm....

itu ja.

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz