jumaat yang membahagiakan

Posted by bosz Friday 21 November 2008

assalamualaikum

ada beberapa perkataan yang dah menjadi begitu sensitif bagi saya .. ntah laa..pada hal perkataan tuu baik baik jaaa .... saya memang tak berapa gemar dengar... setakat nie saya rimas dengan perkataan ... (xxxx).memang sensor..takleh sebut.. biar laa.. nak bgtau kata tak leh la dengan perkataan tu..abaikan

jumaat arinie memang membahagiakan

hari saya terisi dengan penuh colourful.. macam breeze kaler gak laa.. warna warnie pelangi berbunga bunga.. ibarat air terjun yang mengalir di bawah rumah tepian sungai.. boombastik gile perumpamaan yang menggambarkan segumpal darah yang bernama HATI.

malam jumaat tu selepas meeting dengan JPR negeri, terus balik dan kedeboom pukul dua pagi.tido separa maut.

esok nya dapat msg dari abah "sat gi tolong dirikan khemah kat rumah kenduri yang nak pi mekah"

abah hantar msg selepas subuh bagi task.hehehe..

projek berhadapan dan turun padang bersama masyarakat setempat .. sebelum nie bukan tak bermasyarakat..cuma nya sebelum nie ada abah..ari nie abah gi kuala lumpur out station....

pulak..

mak pon macam dapat panggilan je dari abah suh saya pi tolong diri khemah...

tolong la jam 8.15 pagi selepas sarapan.

buat pertama kali nya bergaul dengan penceners... semua pencen pencen

bukan senang nak masuk..saya pon dah macam ketegori lain plak..beza suku abad...

nak melawak ngan dearang mana reti..dengar depa la dok melawak... banyak pengalaman orang lama nie..macam macam leh dapat

saya diam je laa..sampai ada salah sorang uncle tu kata.. dia nie teringat mesir nie.. badan ja kat sini..hati dah mesir...

dlm hati saya kata -- uncle..hati nie bukan kat mesir..tapi tak tau kat mana.. lari lari.

....

lepas sibuk masang khemah dan kemas sikit sikit... masing masing amik port makan nasik lemak yg disediakan pihak tuan rumah..time nie laa semua pakat perasap...tok tok imam bilal semua.. saya jaa tak.. tak la semua..ada laaa sebahagian

tapi derang nie walaupun pencen..tenaga kuat..mantap.sehat..sekejap dan senang ja depa dirikan khemah..ada yg tak peluh pon..kita nie dah basah baju baju-peluh...

settle la .. sambil tu dok perasan ada orang dok tengok tengok..biasa laa selebriti baru balik mesir.. dah tiga tahun tak jumpa... mana tak perghati.. semua pakat nak amik buat menantu la katakan..hehe

mak ngan adik ikmal kata..>>perasan ..orang tak tengok dia pon..heh


###

lepas jumaat makan nasi lemak kuning...

apa yg bahagia nya...

ntah???

rasa cam bahagia ja jumaat nie...

1 Comment

  1. fizul...abah maria termasuk dalam geng penceners tu kan...hehe...;) selamat meneruskan perjuangan di bumi anbiya'...;)moga najah...

    Posted on 3:15 am, February 04, 2009

     

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz