korban

Posted by bosz Wednesday, 19 November 2008

ini iklan yang PAS parit buntar punya



unta nie plak kat zoo mana ntah...


mail : bosz apesal mahal sangat nak buat korban kat mesir..sampai RM 550.oo bersamaan USD 150.

bosz : nama pon korban mail pon..memang la mahal..korban nie lagi mahal lagi baik.. baru nama nya rela berkorban apa saja... tak gitu??

mail : aku tengok tempat lain murah ja.. lembu ngan kambing jugak...

bosz : kat mesir unta sheikh..hehe.. tak kisah..sapa nak masuk boleh bagi nama kat ana.. sapa tak nak dok diam diam dah laaa.. sapa nak korban sikit masuk laa yang murah macam kat kemboja,dafur,siam..murah sikit ..lebih kurang rm250.. kalau nak standart malaysia rm 350 ada ja kat masjid masjid.. kat masjid parit buntar pon aku tengok banyak lagi kosong..
tapi sapa nak berkorban unta di wakil kan kepada pelajar malaysia di mesir.. di alu alukan dengan bayaran rm 550 bersamaan USD 150..

mail : kalau sapa nak masuk joint camna bosz

bosz : ok,kalau sapa nak join ..bagi nama yang berhajat tu dengan bin dan binti dan masuk kan duit dalam akaun saya..maklumkan pada saya laaa... ada no kan..

mail : ada..nie kan 019-5112239

bosz : betul3x.

mail : ok lah, nanti aku try promote kat memeber dan semua rakan sekerja aku .. sapa nak korban unta sepanggu rm 550 contect no ko.. okay

bosz : berkorban kerana Allah.. moga segala amalan kita diterimanya dan di permudahkan segala urusan

mail : amin!!!

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz