accident

Posted by bosz Friday, 26 October 2007

bismillah
alhamdulillah

sejak akhir akhir nie banyak betui aku dengar accident
arituu seorang pelajar baru tuu...yg meninggal tuu... baca dlm www.pmram.org

semalam plak budak shubra yg accident

turun bas katanya..pastu kereta mai langgar...lari...
sian dia

semua member2 pi laa tengok sahabat kita aziz tahun 1 dok kat abud...dari amal aimy kedah

tak teruk atau teruk...pi laa tengok..tapi waktu kejadian tu arab laa angkat bawak balik

mai plak jgn tangan kosong...
pandai pandai laa semua

utk HEWI PMRAM jugak..ustazah Hafsah Bt Esa yg sakit jugak...masuk hospital..tapi keluar dah kot..semoga cepat sembuh...

kutipan derma kilat akan di buat secepat mungkin..boleh bagi kat semua wakil AJKT BKAN dan DPM masing masing...

untuk anak us razi jugak kalau tak silap..yang sakit mata....

jugak jgn lupa..derma sumbangsih untuk dana apartmen PMRAM...yang perlu seramai 3000 orang menderma sebanyak LE200....
untuk kita dapat kan apartmen yang baru untuk PMRAM...
segera

maklumat... www.pmram.org

1 Comment

  1. Anonymous Said,

    jaga la diri tu elok2..mudah-mudahan semuanya selamat..hmmm

    Posted on 1:06 am, October 28, 2007

     

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz