dah teruk

Posted by bosz Friday, 19 October 2007

hmmm...bismillah alhamdulillah...sekejap jaa dah SAbtu... aku terbaca satu artikel menarik dalam blog dr fikrah...aku malas nak tulis bebanyak..so korang klik dan baca... memang dahsyat dah malaysia ku gemilang sekarang...

www.drfikrah.blogspot.com

cerita tentang si artis tu boleh pi buat bercium terang terang..siap orang rakam lagi..ngaku plak tuu... yg best nya ada orang baking ... tak tau laa apa nak jadi dah malaysia sekarang... tu yg di ketahui...yang tak tau plak..macam macam lagi dah...

jalan yang di bawa oleh pemimpin kita sekarang dah sama ngan jalan yang di bawa oleh bekas pimpinan turki dulu dan sama dengan laluan yang di bawa oleh bekas pimpinan indonesia...
jalan, corak dan laluan yang sama... dan sekiranya terus berlaku...malaysia akan turut sama menjadi macam apa yang telah terjadi di turki dan indonesia... nauzubillah... cepat cepat laa tukar corak pemerintahan...mengikut acuan Allah...Quran dan SUnnah...

petikan akhbar


http://www.emedia.com.my/Entertainment/BintangPopular/Ahad/JomSemuka/20070911150224/Article/

"Kami ke tepi pantai, tengok matahari terbenam. Perasaan ketika itu memang romantik. Rasa macam best sangat, kami berada di Bali, matahari terbenam. Boleh dikatakan, pada ketika itu, saya lupa yang diri ini seorang personaliti. Maka berlakulah perkara itu (bercium). Maklumlah, masing-masing darah muda."

Tapi, bagi diri BCL dan keluarganya, mereka di Jakarta, perkara seperti itu biasa. Filem mereka pun ada adegan cium. Tapi, masyarakat di Malaysia lain penerimaannya.



Jangan kita pandang sesuatu negara tuu boleh buat kita pon nak buat jugak...
sepatutnya masing masing perlu sedar... aku doakan kita semua terhindar dari malapetaka dan bala Allah...agar semuanya terselamat..amin

Allah berfirman "dan janganlah kamu menghampiri zina"

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz