Astafirullah...

Posted by bosz Saturday 9 May 2009



bismillah

Hangat hati bila baca utusan dan tengok tv3. Orang kampung kalau hanya mengadap tv memang akan terpengaruh dengan dakyah BN dan UMNO yang memutar belit fakta... menipu.

rasa macam nak tendang tendang je bila dengar berita meloya yang di sampaikan berkenaan sidang dun PERAK 7 Mei baru baru nie.. memalukan je apa yang BN Perak buat. Saya dan Kita sebagai mahasiswa dan blogger yang bijaksana dapat membezakan apa yang berlaku adalah sebagai satu perancangan JAHAT BN UMNO Perak.

Saya kesal dengan tindakan tak bertamadun YB dari BN. Tengok pon tahu... Kesal dan menitis air mata melihat perkara yang berlaku.

Saya yang jauh dari Perak hanya mampu berdoa, solat hajat agar Allah terus menjaga Islam agar sentiasa dimartabatkan di muka dunia ini.

ya Allah, peliharalah Agama Islam yang suci ini dan berikan kekuatan kepada kami dan Meraka yang sedang memperjuangkan Agama Islam Mu ini.


YB Pimpinan PAS dan pakatan Rakyat .. Kami sentiasa bersama anda.. Kami sentiasa mendoakan kesejahteraan kalian. Tunggu kepulangan Kami untuk kita kuatkan jentera dan tentera ISLAM. TAKBIR



Semoga Thabat dalam perjuangan.

0 comments

Pengunjung

Kawan Kawan Bosz